onsdag 13 oktober 2010

Nytt kontraktsår!!

Hej på er!
Så har jag fullföljt mitt första år på King Faisal Hospital och påbörjat det andra....
Året har gått riktigt fort.
Har nu bytt till Onkolog kliniken och trivs kanon! Är inte alls samma stress som på akuten och de bästa är ju att jag inte gör varken kvällar, helger eller nätter! Arbetstiderna är: lördag - tisdag
7.30 - 17 och på onsdagar slutar jag 16.
Var i Oman förra helgen med Shelly. Var ett kanonfint hotell med 2 pooler och det låg precis vid stranden.
Jobbar 2 veckor till och sedan har jag 2 veckors semester! Kommer hem till Sverige då! Ska bli skoj att träffa familjen då jag inte kommer att vara hemma över jul och nyår.
/Jenny

4 kommentarer:

  1. Behöver dom inte någon sysselsättning för gamla och sjuka? Om, så är jag spekulant och sen kan jag dra till Oman på semester också.
    Kram. Pappa

    SvaraRadera
  2. Pappa jag kan kolla :). Vi kan ju se om ni vill till Bahrain eller Oman. Hoppas dock att du kommer 2 -3 dagar till Riyadh först!!!! :)))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    Ja nu ska det bli kul att du kommer hem. Framförallt och hjälpa till med min flytt!!
    Skönt att du fick byta till en annan avdelning.
    Jag är glad att du reser för det blir en vardag så småningom.
    Vi får jobba på att jag ska komma och hälsa på dig nästa år, när jag har blivit pensionär.
    Jag har pratat med Nadiya och hon är beredd och prata arabiska med dig när du kommer hem!!

    Ha nu riktigt bra dagar, och vi syns nästa
    torsdag!!
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag jobbar som sjuksköterska här i Sverige men funderar på att jobba utomlands. Jag vill ju givetvis ha min familj med mig då. Min man jobbar som säljare och våra barn är 16 resp 12 år gamla. Hur skulle möjligheterna i Saudiarabien se ut för oss?

    Mvh
    Ulrika Fagerdahl
    ulrika.fagerdahl@gmail.com

    SvaraRadera